Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Οδηγίες χρήσης ζητώ...μήπως αποφύγω τα ίδια λάθη

«Καληνύχτα»
Και ύστερα αναρίθμητα αστέρια και βεγγαλικά
Κι εγώ παντού και πουθενά
Ο νους δεν ταξιδεύει αλλού, ως συνήθως
Κολλάω στη μορφή σου
Και κάπου εκεί γίνομαι μεσονύκτιος ήλιος
Κάπου εκεί χάνω τα λόγια και ίπταμαι
Σ’ έφτασε άραγε το δειλό μου χαμόγελο?
Ελπίζω να κάλυψε την απόσταση
Τώρα δεν μπορώ να ζητήσω τίποτα παραπάνω
Θέλω πολλά....πως να το αρνηθώ?
Μα ήδη έκανα την πρώτη λανθασμένη κίνηση
Σου αφιερώνω χώρο και χρόνο...
Δεν έπρεπε
Όχι τόσο νωρίς
Τέτοιος ενθουσιασμός
Η ανάσα μου έχει χάσει τον ρυθμό της
Κι ακόμα τον ψάχνει
Αφήνομαι ξανά
Πιο πολύ απο ποτέ ζητάω
Και πάλι απεγνωσμένα
Ανατρέχω όπου μπορώ για να βρω τρόπους
Θέλω να κάνω κάτι σωστά τώρα
Αλήθεια το θέλω όσο τίποτα
Μόνο δείξε μου το δρόμο
Ένα σημάδι έστω
Για να μην χαθώ πάλι...

7 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ξερω πως ειναι να περιμενεις σημαδια για να συνεχισεις...
γλυκια μου μονο αυτο θα σου πω που καποτε εγω δεν ειδα...ισως σου γλιτωσω λιγο χρονο και λιγο πονο...

εχε καλα τα ματια σου ανοιχτα...
καμια φορα τα σημαδια ειναι τοσα πολλα μα επιμενουμε να μην τα βλεπουμε γιατι περιμενουμε "εκεινα" τα σημαδια που εμεις ποθουμε...

μακαρι ο δρομος να σου δειξει εκεινα που σου αξιζουν...

νεραιδενια σου φιλακια γλυκια μου!!!

Ανέμη είπε...

Θα προσπαθήσω να κρατήσω τα πόδια μου στη γή αυτή τη φορά...
δεν είναι εύκολο...
ίσως πέσω ξανά στην ίδια παγιδα,
ίσως αρχίσω πάλι να πλάθω φαντάσματα...
μα όσο είναι στο χέρι μου δεν θα το αφήσω...
γιατί δεν βγάζει πουθενά
γιατί με κούρασαν τα φαντάσματα
αλήθειες μόνο περιμένω
αλήθειες που ν'αξίζουν...

πολλά νεραιδοφιλάκια και σε σένα καλή μου!!! :)

Ευαγγελία είπε...

Τα σημάδια,
φίλη μου,
υπάρχουν από την αρχή

Κοίταξε καλά!
Ψάξε!

Σε φιλώ!

Ανέμη είπε...

Θα έχω το νου μου,να μην τα προσπεράσω, να μην τα παρερμηνεύσω, να μην τα παρεξηγήσω!!!Ευχαριστώ :)

Καλώς ήρθες γλυκιά μου!
ανεμοφιλιά

elpenor είπε...

Kαλά σύμπτωση ακόμη και στις μέρες; Ε, αυτό παραπάει! Την χτεσινή μου νύχτα διάβασα στο κείμενό σου ... "Επιστροφή" άντάμωσα κι εδώ...
Αφήνομαι ξανά...
Πιο πολύ απο ποτέ
ζητάω και πάλι απεγνωσμένα...

μόνο δείξε μου το δρόμο...
για να μη χαθώ πάλι...

Οι οδηγίες χρήσεις κάνουν το ταξίδι να χάνει τη μαγεία του. Ακολούθησε τους χτύπους αυτής της καρδιάς που μαζί με την ανάσα έχει χάσει το ρυθμό της και πάλι κι ακόμη κι αν χάσεις κερδισμένη και πάλι θα' σαι!
Καλή σου μέρα Ανέμη μου!
Kαι καλό υπόλοιπο Σεπτέμβρη! Από εδώ πηγαίνει μια χαρά! Ελπίζω κι εκεί το ίδιο! :)

elpenor είπε...

φτου μην το ματιάσω, δεν είπα και γύρισα να το πω :P
Φτου, λοιπόν :)))))

Ανέμη είπε...

Χαχαχα...όντως,να μην το γρουσουζέψουμε!!!Η θετική ενέργεια πλανιέται στον αέρα...αυτό κραταμε προς το παρόν!!! :)

Να'σαι καλά γλυκιά μου!Χαρούμενη πάντα!
Φιλάκια φωτεινά! :D