Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Έρωτας..

Πρώτη φορά..κι όλα αλήθεια..
Τίποτα δεν είναι μέσα στο μυαλό μου.
Υπάρχεις.Και είναι ότι πιο υπέροχο.
Μαλάκωσα μέσα απο σένα.Γιορτάζω.
Ξέρω:"ανόητη εμπορική γιορτή".
Πάντα έτσι έλεγα.Μα τώρα όχι.
Γιατί τώρα έχω.Σιγουριά.Συναισθήματα.Όλα.
Έχω σημάδια στο λαιμό μου
Μια ασημένια καρδιά να σε θυμίζει όταν λείπεις
Έχω ένα τηλέφωνο που δεν παύει να χτυπά
Και τόσα όμορφα λόγια που δεν χορταίνω ν'ακούω
λόγια,τραγούδια,σιωπές-που μέχρι κι αυτές τις λατρεύω
Τί παραπάνω?!Μόνο τώρα μπόρεσα να δω τι εννοεί ο ποιητής
"Το στήθος του κοριτσιού ευτυχισμένου
που δεν μπορεί να χωρέσει την ευτυχία του"
Ζω..χαμογελάω και..ναι,γιορτάζω!! =)))

Δεν πίστευα ποτέ οτι θα το έλεγα αυτό τέτοια μέρα
αλλά..χρόνια πολλά!!!Σε όσους αγαπούν.Σε όλους.
Αν και η αγάπη δεν γιορτάζεται μια μόνο μέρα
είναι ωραίο να τη προσέχουμε λίγο παραπάνω
μια στο τόσο..μέσα σε μια αγκαλιά..είναι ωραία!!
Τόσο πολύ ωραία.........

10 σχόλια:

efhbos είπε...

Αρα προχωρησες...Και ο νεος συντροφος σε κανει χαρουμενη...?
Αν ισχυει αυτο χαιρομαι!!Και πολυ μαλιστα!!!
Πρεπει να καθιερωθει ομως και μερα του αγιου Μπακουριου...:P

Χρονια πολλα!

Ανέμη είπε...

Χαχα!Όπως τα λες Έφηβε..είπα να βγώ απο τη μιζέρια του ανεκπλήρωτου και τελικά η δοκιμή αυτή βγήκε σε καλό!!
Αχ..μέρα του αγίου μπακουριου..πετυχημένο!!Αν και νομίζω πως τα μπακούρια γιορτάζουν κάθε μέρα..το θυμάμαι απο τον εαυτό μου που κλαψομίρλιαζε Non-stop καθημερινά..!!

Χρόνια Πολλά και σε σενα!
σήμερα δεν γιορτάζουν μόνο όσοι έχουν σχέση,αλλά όσοι νιώθουν..γενικά =DD

Φεγγαρολουστη είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γλυκια μου παντα ευτυχισμενη...

efhbos είπε...

Κοιτα να δεις τελικα...Που αλλιως την περιμενα αυτη την μερα...Και αλλιως κατεληξε...:P

"Ραντεβου" με μια κοπελα...Ωραια ιστορια αγαπης (δεν μπορω να πω).
Πρωτος ερωτας δικος της...Κλεισμενα κινητα τα παντα...Και συζητηση για οσα ζησαμε...Απλα ΤΕΛΕΙΑ!!!

Ανέμη είπε...

Φεγγαρόλουστή μου,
να'σαι καλά..χρόνια μας πολλά..όλοι αγαπάμε νομίζω.. =))
Φιλάκια γλυκά

Ανέμη είπε...

Αχ έφηβε,
μου εξάπτεις την περιέργεια μιλώντας για ωραίες ιστορίες αγάπης!! =))
Είδες που η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις?πάντα?κάποια πράγματα αλλιώς τα περιμένεις και αλλιώς σου έρχονται..και τελικά δεν χρειάζεσαι κανέναν αγιο μπακουριο!! =Ρ

Argyrios G. είπε...

den tha po xronia polla,
apla tha po xairomai pou eisai xaroumeni,
na xamogelas :-)

elpenor είπε...

Ανέμη μου,

χμμμ.... ξεφύγαμε από τους κύκλους και προχωράμε... Ανεκπλήρωτο από τη μία, πραγματικότητα από την άλλη... Το πρώτο εξιδανικευμένο ως ανεκπλήρωτο... όταν νικάει τη γοητεία του το δεύτερο, δεν μπορεί παρά κάτι καλό να σημαίνει.

Δεν θα πω ούτε εγώ "χρόνια πολλά". Δεν μ' αρέσει να λέω χρόνια πολλά αυτή τη μέρα... (εντάξει τη χθεσινή μέρα :P)
Θα πω μόνο ότι χαίρομαι κι εγώ για σένα. Αλήθεια :) Να' σαι χαρούμενη και να ζεις την κάθε στιγμή, γιατί κανένα παραμύθι δεν ξεπερνά την πραγματικότητα.

Φιλάκια πολλά και καλά Κούλουμα! :)

Ονειροπαγίδα είπε...

ΕΡΩΤΑΣ....ΤΟ ΦΤΕΡΩΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΣΚΟΡΠΑΕΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ???ΟΧΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΒΑΣΑΝΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΥΡΑΝΝΑΕΙ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΣΑΝ ΘΕΟ ΜΑΣ...ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΟΠΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΛΙΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ....
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ....

Prisoned Soul είπε...

Πέρασαν οι μέρες αλλά εγώ τώρα θα σου πω Χρόνια Πολλά... γιατί και γω μιά χαζή εμπορική γιορτή νόμιζα πως ήταν και τίποτε άλλο αλλά φέτος άλλαξα πιστεύω χάρη σε κάποιον...